HOMESadyba Best Mall Centrum Handlowe i spis sklepówZegarek szwajcarski

SWISS - zegarki szwajcarskie oraz zegarki marek najbardziej znanych kreatorów. Dalej Verona - nowa marka biżuterii na polskim rynku.VERONA ... 

SWISS - zegarki szwajcarskie oraz zegarki marek najbardziej znanych kreatorów. ...
Komentarze
  • john 15-09-2009 g. 20:12:19
    Nie polecam nikomu tej firmy reklamacja zegarka trwa już dwa miesiące i niechcą mi wymienić ani zwrócić pieniędzy musiałem skierować sprawę do sądu le to potrwa. powinny takie firmy usuwać z rynku zbierać koncesje i wysłać do trzeciego świata niech sobie tam handlują
  • john 06-10-2009 g. 20:04:05
    Odebrałem w końcu po 3 miesiącach, teoretycznie naprawiony, przestrzegam wszystkich o oddawaniu na gwarancji, 3 miesiące naprawa gwarancyjna, ta firma jest 100 lat za murzynami, naprawde nie kupujcie tam iddzcie lepiej do jakieś innej firmy, jest ich sporo na rynku.
  • Robert 31-12-2009 g. 12:47:33
    Ja również przestrzegam przed zakupem zegarków w tej sieci. Zapłaciłem za zegarek 2200zł i po miesiącu byłem zmuszony oddać do serwisu, bo zaczął szwankować. W sklepach traktują Klienta jak śmiecia, w serwisie SWATCH GROUP, gdzie trafiają zegarki jeszcze gorzej. Zdaję sobie sprawę z tego, że w obecnych czasach wszystko się psuje, ale jeżeli za coś płacę, to oczekuję odrobiny kultury. W sklepie Pani, która mi sprzedała zegarek roześmiała się i rozłożyła ręce mówiąc "peszek", a w serwisie Pani przyjmująca interesantów, po ponad miesiącu oczekiwania (bylem zapewniany w sklepie, że czas oczekiwania to 2 tygodnie) nakrzyczała na mnie, że jak się nie podoba, to mogę zabrać zegarek bez naprawy... Naprawdę ta firma to "peszek" a serwis prawdziwy dramat. Posiadam 3 szwajcarskie zegarki i pozostaje mi się tylko modlić, żebym nigdy nie musiał odwiedzić tego serwisu. POZDRAWIAM
  • Adam 31-12-2009 g. 16:06:04
    Robert, a jakiej firmy to był zegarek?
  • dagmara 13-01-2010 g. 18:57:27
    polska polska polska... handlowac nie jeszcze nie umieja... we wloszech traktuja cie jak krola i nawet gdy cos sie popsuje to z UPRZEJMOSCIA szukaja rozwiazania poniewaz chca ZAWSZE ZACHOWAC DOBRE IMIE FIRMY i staraja sie aby do nich wrocic... polska polska poooolska....wstyd!!! nauczcie sie traktowac dobrze klientow...wyjdzie wam to tylko na dobre.
  • witek 24-10-2010 g. 09:56:17
    Ja kupiłem w salonie Swiss w Arkadach we Wrocławiu Tissota. Duża wiedza miła obsługa i udało mi się fajny rabat wynegocjować z Panią kierownik.Mam nadzieję,że w razie reklamacji też będzie ok. Pozdrawiam Witek
  • Artur 04-05-2011 g. 11:29:32
    Sieć szczerze odradzam a w szczególności zakupy przez ich sklep internetowy - atrakcyjne oferty które tam teoretycznie widnieją sa wielką ściemą - zamówisz produkt i dostaniesz informacje ( po kilku monitach z mojej strony i telefonach ) ze nastąpiła widocznie pomyłka i nic nie mogą w tej kwestii zrobić - niepoważne i krótkowzroczne.... Na szczęście czas weryfikuje takie firmy.....
  • skandal 09-12-2011 g. 18:04:11
    Pracownica przy skracaniu branzolety w sklepie poważnie ją uszkodziła,nie dość że nie umiała tego zrobić to kazała mi przyjść następnego dnia żeby to zrobił ktoś inny,zegarek był tak zmasakrowany że zostawiłam go w sklepie i miałam w zamian dostać nowy.gdy przyszłam po nowy kierowniczka oskarżyła mnie że to ja sama go zniszczyłam,a pracownica się wyparła że skracała,mimo że były tego dowody np.złamana końcówka do wybijania,czy jej telefon w trakcie niszczenia do innej pracownicy z pytaniem ile się jeszcze da tą branzoletke skrócić.oskarżono mnie o kłamstwo i musiałam się tłumaczyć-ale głupia byłam że się w ogóle tłumaczyłam, bez sensu,nie wiem na co oni liczyli,pewnie chcieli mnie oszukać,i oddać uszkodzony zegarek,kobieto jak to teraz czytasz-ty z Plazy w krakowie to powiem ci że jesteś chamicą bez ambicji,kłamliwą bezczelną świnią-to ty w tym sklepie robisz i powinnaś wiedzieć że się młotkiem nie wali w czyjś zegarek.na takich kłastwach daleko nie zajedziesz,jak masz sumienie to mam nadzieje że cie gryzie za to kłamstwo chyba że cała obsługa w sklepie komedie odstawiła.dostałam nowy zegarek i powinnam być zadowolona,ale takim kosztem to wszystko i tyle nerwów mnie to kosztowało że nie ciesze się z tego zegarka.na bazarze lepiej traktują klienta niż tam.
  • Ja1234567 17-01-2012 g. 18:59:41
    Mozna zwracac zegarki bez podania przyczyny?
  • STEFAN 03-05-2012 g. 11:27:12
    polska to dziki kraj, taka jest prawda a prawdy nikt nie zmieni. Dzieci sa uczone do dzis prlowskich zasad to gdzie i z czym MY do cywilizacji?
  • iwona 15-11-2012 g. 11:01:33
    nie polecam firmy, nie można zwracać towaru, brak informacji w sklepie o braku możliwości zwrotu chociaż prawnie taka informacja powinna być umieszczona dla wiedzy klienta, obsługa juz po dokonaniu zakupu nieuprzejma i niemiła
  • Anna 23-05-2014 g. 13:04:06
    Czytam i niedowierzam! Odwiedziłam przejazdem butik Swiss na Śląsku. Świętna obsługa, kompetentni pracownicy którzy z uśmiechem doradzili satysfakcjonujący mnie zegarek. Dodatkowo otrzymałam propozycje usługi grawerunku w cenie! Gorąco Polecam.
  • arleta 13-04-2015 g. 23:21:03
    Niestety ja również nie polecam tej firmy. Po dwóch tygodniach użytkowania zegarka, zepsuł się pasek, na którego naprawę czekałam ponad dwa miesiące, bo rzekomo czekali na części z USA. Minął dokładnie rok od zakupu, a tu znów musze odwiedzić Swissa z reklamacjĄ :( i jak sobie pomyślę o mizerne obsłudze i kontakcie, to naprawdę mi się odechciewa tam iść.
  • Monika 15-05-2016 g. 11:58:20
    Witam Ja również odradzam tę siec. Szczególnie sklep na Nowym Świecie w Warszawie,obsługa bardzo nie miła. Panie zachowują się dosłownie jakby pracowały tam za karę. Aż trudno uwierzy ,że w czasach kiedy jest tak wielka konkurencja na rynku można pozwoli sobie na takie traktowanie klientów.
  • Oleg 07-11-2019 g. 10:15:41
    Uwaga na Butiki SWISS. Dostałem rok temu w prezencie zegarek kupiony w butiku Galeria Warmińska w Olsztynie. Zegarek nie chce chodzić jak tylko ja zakładam go na rękę. Zwróciłem się do Butiku i cóż, miło przyjęli do naprawy, miło zwrócili mnie zegarek z komentarzem że wymienili cały mechanizm. Niestety zegarek nadal nie chce chodzić jak zakładam go na rękę. I tak to trzy razy z rzędu. Próbowałem zwrócić zegarek, nieskutecznie. Nikomu nie radzę korzystać z Butików SWISS.
  • johnanz 19-04-2022 g. 00:44:09
    http://imrdsoacha.gov.co/silvitra-120mg-qrms
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê:

Nick:

Tre¶æ: