Obuwie

Humanic sklep z obuwiem. 
Artykuł: Centrum Handlowe Reduta opis centrum, spis sklepów
Humanic sklep z obuwiem
Czytaj cały artykuł i ogladaj więcej zdjęć: Centrum Handlowe Reduta opis centrum, spis sklepów

Komentarze
  • ---- 17-06-2007 g. 20:33:16
    Fajne kalosze
  • izunia m. 28-06-2007 g. 12:38:48
    super torebki i buty,niedrogo
  • lola 11-09-2007 g. 20:48:23
    gdzie oprócz reduty jest humanic!
  • inka 28-09-2007 g. 12:19:16
    od czerwca 2006 roku nowy humanic znajduje sie w łodzi przy ul.karskiego. własnie wypatrzyłam tam moje wymarzone kozaki-muszkieterki.jutro po nie ide. zapraszam
  • inka 28-09-2007 g. 12:20:47
    c.d. w łodzi w centrum handlowym MANUFAKTURA :)
  • ewkaa 07-11-2007 g. 12:47:02
    ja kupilam śliczne kozaczki w Humanicu GALERII KRAKOWSKIEJ. faktycznie śliczne są tam buty ale w rzeczywistości TANDETNE. sama sie na jedne nabrałam i NIE POLECAM. ja i moi znajomi z pewnością nic tam nie kupimy
  • edi 04-12-2007 g. 10:33:51
    podzielam powyższe opinie.buty tandetnej jakości.nadają sie jako jednorazówki.napewno ani ja ani moi znajomi nic już tam nie kupimy
  • Leniwiec 24-01-2008 g. 16:31:52
    Macie moze numer do tego sklepu??
  • yahho 29-01-2008 g. 11:16:04
    Bardzo pilnie poszukuję aktualnego numeru telefonu do tego sklepu !!! Nie w sprawie reklamacji !!!
  • mala mi 30-01-2008 g. 19:57:31
    buty moze nie sa dobrej jakosci,ale obsluga w galerii krakowskiej jest mila i kompetentna
  • EVEL. 24-02-2008 g. 12:59:00
    Buty świetne. Wytrwałe. Nie zgadzam się z opiniami może poprostu ludzie nie umieją o nie dbać...?
  • mademoiselle 02-03-2008 g. 23:06:33
    ja również nie zgadzam się z opiniami, że w humanicu są tandetne buty. Kupiłam już tam kilkanaście par butów, w których chodzę często, o które dbam i wszystko jest ok. Nic się nie rozpada, buty są baaardzo wygodne i śliczne. To jedyny sklep z butami z którego mogłabym spokojnie wykupić cały asortyment :) dziś kupiłam kolejne. polecam humanica
  • Adzia 03-05-2008 g. 22:28:10
    W Humanic -u sa buty wygodne i suepr jakosci!! i do tego cena jest niczego sobie!! nigdzie nie jestem tak pewna zakupu jak w ym wlasnie sklepie buty wygodne i dobrej jakosci to jest glowna zaleta !!
  • MAMA 28-05-2008 g. 21:14:12
    Ja w sklepie Humanic juz nic nie kupię. Buty są bardzo kiepskiej jakości, psują się po kilkunastu dniach, a reklamacji nie uwzględniają
  • dziumdzia 10-06-2008 g. 09:30:47
    jak ktoś się nie umie dbać o buty, to nie dziwię się, że później pisze takie głupoty, że buty są tandetne - sama mam kilkanaście par butów z tego sklepu i jestem zachwycona
  • ikaneo 26-06-2008 g. 20:34:32
    W Gdańsku urzekła mnie obsługa, ekspedientka chodziła ze mną chyba pół godziny i pokazywała mi różne fasony , super, polecam !!
  • gosiabezno0sa 30-08-2008 g. 23:20:19
    a czy w humanicu mozna oddac zakupione buty?
  • misiula 28-10-2008 g. 12:24:16
    Ja też kupiłam w Humanic-u buty. Długo się nimi nie pocieszyłam. Były to kozaki, po trzech tygodniach materiał na cholewce buta popękał. Ale reklamacje uwzględnili i pieniążki oddali!!!
  • JA 19-11-2008 g. 21:18:25
    GDY KUPIŁEM W HUMANICU BUTY ROZWALIŁY SIĘ PO 2 DNIACH UŻYTKOWANIA POTEM DAŁEM JE DO REKLAMACJI I CZEKAŁEM 2 TYGODNIE ODDALI MI SKLEJONE BUTY. POTEM SYTLACJA SIĘ POWTURZYŁA ZNÓW CZEKAŁEM 2 TYGODNI NA ZWROT GOTÓWKI I ODDALI MI SKLEJONE BUTY I NAPISALI "BRAK POWODU DO ZWROTU GOTÓWKI" NIE POLECAM !!!
  • ninick 11-04-2009 g. 12:37:24
    Zgadzam się. Buty ładne, ale tandetne. Rozpadają się dość szybko. Buty kupione w innych sklepach nie mają tej przypadłości - dziwne.
  • nila 11-04-2009 g. 23:04:40
    Buty w Humanicu robione sa z kartonu,jednorazówki.
  • konrad 08-05-2009 g. 19:36:22
    w ogóle nie polecam tego sklepu poniewaz buty dosłownie rozwaliły się po 2 dniach i zero kontaktu nigdzie nie moge znalesc numeru a mieszkam do humanika 50 km ale obsluga kompetenta i zorientowana czyli 2.
  • malenka 12-05-2009 g. 09:11:43
    nie polecam tego sklepu...ewentualne reklamacjie...sa śmiechu warte..szkoda..nerwow...totalne olewactwo.
  • aniaaaa 06-06-2009 g. 15:41:42
    a ja pracowałam w tym sklepie i potwierdzam tandeta jak nic. Nawet gdy miałam na nie obniżki ze wzgledu pracy tam nie kupiłam poza orginalnymi nike nic. Tylko ciągle reklamacje tam są....odradzam zakupy w tym sklepie. Piszecie, że jest miła obsługa ale ja moge napisac jakim to jest kosztem. Robią kontrole typu tajemniczy klient, który kupuje buty i sprawdza ile razy powiedzialo sie dzien dobry, i takie bzdury inne że szkoda gadac i dostaje sie za to iles procent. Trzeba ludziom wciskac dodatki i srodki do pielegnacji ktore nic nie daja. A za zlą opinie u tajemniczego klienta wywalaja z pracy :( ten sklep to jedna wielka porazka i tandeta odradzam z pewnościa :((
  • ewelina 22-06-2009 g. 22:15:39
    JA TEŻ PRACOWAŁAM W TYM KICZOWATYM SKLEPIE I ZGADZAM SIĘ W 100% Z PRZEDMÓWCZYNIĄ- ANIĄ. PANUJE TAM TOTALNY MOBBING, GDZIE NIE MOŻNA MIEĆ ABSOLUTNIE SWOJEGO ZDANIA, BO WTEDY ZWALNIAJĄ. NAJWIĘKSZĄ AMBICJĄ TEGO SKLEPU JEST MÓWIENIE "DZIEŃ DOBRY" .NAPRAWDĘ TAM ZWALNIAJĄ ZA BYLE CO. NIC NIE JEST ZGODNE Z KODEKSEM PRACY, PRACUJE SIE TAM PO 8 DNI BEZ PRZERWY. W OGÓLE ZEROOOO SZACUNKU DO PRACOWNIKA. ATMOSFERA NASIĄKNIĘTA FAŁSZEM. TAM PORZĄDEK MOGŁABY ZROBIĆ INSPEKCJA PRACY. LUDZIE JEŚLI MACIE ZAMIAR TAM PRACOWAĆ TO ODRADZAM. NAPRAWDE WSPÓŁCZUJE TYM DZIEWCZYNOM BO MAJĄ CIĘŻKĄ PRACĘ A JAK Z CZYMŚ SIĘ NIE ZGADZAJĄ TO SĄ ZWALNIANE. FIRMA TA MOGŁABY ZASIĘGNĄĆ WIEDZY JAK TRAKTUJE SIĘ PRACOWNIKÓW I JAK NIMI ZARZĄDZAĆ, BO NAPRAWDĘ TO NIE MAJĄ O TYM ABSOLUTNIE POJĘCIA. WSZYSTKO TAM JEST DO D... NIE KUPUJCIE TEJ TANDETY...NA NAJWYŻSZYCH STANOWISKACH ZASIADAJĄ BEZWZGLĘDNE PANIUSIE, KTÓRE WYŻEJ SRAJĄ NIŻ D...MAJĄ
  • GOSIACZEK 02-07-2009 g. 23:31:43
    Wielkie dzięki za ostatnie komentarze, ponieważ chciałam tam złożyć swoje cv a teraz po prostu dam sobie luz. POZDRAWIAM WAS!!!
  • bard 04-07-2009 g. 22:01:20
    HUMANIC W POZNANIU JEST NASIAKNIETY FAŁSZEM,TA BLOND KIEROWNIK,KTÓRA JEST TAAAKAAA MIŁA,JAK BY WYSZŁA NA ZAPLECZE TO SRA NA KLIENTA DALEJ JAK WIDZI!
  • zosia 09-07-2009 g. 14:23:46
    poradźcie mi czy przyjąć pracę, którą mi się w tej firmie oferuje ..... sprawa pilna, bo nie wiem co im odpowiedzieć. szukają zastępczyni kierownika i niby ja nią mam być .......... co wy na to ????????????
  • zosia 09-07-2009 g. 14:26:32
    a jakieś info o zarobkach .....
  • nina 17-07-2009 g. 22:26:26
    Jeśli chodzi o pracę polecam, pod warunkiem że będziesz miała zgrany zezpuł. Inaczej będą cię olewać i obgadywać za plecami. Zarobki ok. 2000 na rękę zależne oczywiście od lokalizacji. Tam gdzie pracowłam było ponad ta kwotą. Oczywiście plus opieka medyczna ( nie wszędzie, ale jest )+ talony na buty+ roczny dodatek na obuwie. Proponuje spróbować, livczy się doświadczenie. jesli nie będzie Ci odpowiadać możesz zrezygnować z zachowaniem okresu wypowiedzenia
  • nina 17-07-2009 g. 22:29:18
    Buty tak jak wszędzie. Ostatnio kupiłam w bacie za 300 zł -zepsuły sie po 2 użyciach. Myślicie że uznają reklamację? Watpie mimo że nie moja wina, przecież w sandałach pasek powinnien wytrymać chociaż sezon.
  • oszukany 04-10-2009 g. 21:37:06
    nie polecam nikomu, problemy z reklamacją, jest sporo lepszych sklepów
  • ziuta 14-10-2009 g. 20:21:06
    ja z tego sklepu mam kilka par butów i mam je po kilka lat fak zepsuło mi sie kilka par ale jestem nastolatką i gram w piłke w tych butch i dlatego mi sie psują buty.Ale mam jedne zimówki i mam je przez 3 lata i są w znakomitym stanie a chodze w nich ja i moja mama. Więc uwarzam że ten sklep jest znakomity a buty są spoko..jak komuś sie nie podoba niech tam nie kupuje i koniec ja tam zawsze będe kupować buty.. Polecam ten sklep. Sorki za błędy!!!!:)
  • Żal 14-10-2009 g. 20:37:24
    najpierw mówia że nam prawo zwrócić buty , a pużniej jak przyszłam zwrócić buty pomiedzieli mi że ,,reklamacj nie przyjmójemy" tak sie wkurzyłam że szok pozdro
  • commoner 10-11-2009 g. 13:45:45
    Odradzam wszystkim, którzy nie chcą mieć kłopotów. nie rozpatruja reklamacji, są drodzi i sprzedają syf.
  • selena1000 17-11-2009 g. 11:20:24
    kupiłam buty w tym sklepie po jednym razie odpadły nity a zapiętki z szarych zrobiły się białe tandeta jak nic pieniędzy nie chcą oddać wada naprawialna i muszę wyrazić zgode na naprawe bo inaczej odbiore zepsute znów dwa tygodnie oby do wiosny bo długo te kozaki niewytrzymają tego sklepu nie polecam.
  • Galeria Jurajska 22-11-2009 g. 12:16:30
    GDY KUPIŁEM W HUMANICU BUTY ROZWALIŁY SIĘ PO 3 DNIACH UŻYTKOWANIA POTEM DAŁEM JE DO REKLAMACJI I CZEKAŁEM 2 TYGODNIE ODDALI MI SKLEJONE I PRZEMALOWANE BUTY ABY ZAKRYĆ WIDOCZNE ŚLADY KLEJU. SYTUACJA SIĘ POWTÓRZYŁA ZNÓW CZEKAŁEM 2 TYGODNIE NA ZWROT GOTÓWKI I ODDALI MI SKLEJONE BUTY I NAPISALI "BRAK POWODU DO ZWROTU GOTÓWKI I ŻE SAM JE SOBIE PRZEMALOWAŁEM" NIE POLECAM HUMANICA W GALERII JURAJSKIEJ W CZĘSTOCHOWIE !!!
  • Pigi 25-11-2009 g. 17:47:50
    Nie polecam kupowania tam obuwia.W zeszłym roku kipiła i po tygodniu sie rozwaliły.Oddałam do reklamacji-wzieli i wzamian dali mi nowe te nowe po 2 tygodniach zaczeła pekac skora. Odradzam
  • REDUTA 30-11-2009 g. 13:56:49
    Nie polecam tego sklepu. Trzewiki zimowe męskie zaczęły się rozklejać po trzech wyjściach a skóra szybko się odbarwia. Mimo że nowe wyglądały świetnie to jakość beznadziejna. Ja kupiłem Bugatti (Włochy). W mojej ocenie drogie.
  • piter 21-01-2010 g. 12:33:54
    NIE POLECAM KUPOWAĆ TAM BUTÓW.MIESIĄC I PO BUTACH ,A REKLAMACJI NIE UWZGLĘDNIAJĄ
  • Veki 19-02-2010 g. 15:58:01
    Tak jak poprzednik nie polecam zakupu butów w tej sieci, w przypadku drogich butów rakalmacje nie są uwzględnianie :(, nie ocenia uszkodzenia rzeczoznawca tylko kierownik sklepu. Niezlaeżny rzeczoznwaca orzekł w przypadku moich butów, że uszkodzenia nie da się naprawić obuwie powinno zostać wymienione. Kierownik owego sklepu twierdził inaczej. Dla przykładu w Deichmann mniejszej szkodliwości wada buta zakończyła sie zwrotem gotowki. A w tym przypadku ani sprawnych butów, ani kasy :(
  • fush 27-02-2010 g. 11:08:11
    Piszecie ju jakies bzdury sklep jest świetny badzo mila obsługa Uwazam ten sklep z najbardziej profesjonalnych nigdy nie mialem jakichkolwiek problemow w tym sklepie ! Biore za przykład sklep w Dabrowie Gorn.
  • aneta 27-02-2010 g. 20:53:55
    wchodząc do HUMANICA, czuję się zauważona. Byłam w Koszalinie, Krakowie, Gdańsku. Zawsze słychać ,,dzień dobry'', obsługa miła zawsze chętna do pomocy. Czasami jak słyszę gbura, który ubliża tym dziewczyną, to sobie myślę chłopie do łopaty, anie do takiego sklepu.A jeśli ktoś jest nie zadowolony to po co tam wchodzi, zawsze można zmienić sklep. pozdrawiam aneta
  • dar_O 11-03-2010 g. 12:12:29
    Prawda jest taka, że zawsze znajdzie się jakiś niezadowolony klient lub skrzywdzony pracownik. Od momentu otwarcia sklepu w Koszalinie tylko tam robię zakupy obuwia. A muszę się przyznać, że jestem "upierdliwym klientem". Obsługa jest tam na najwyższym poziomie. Grzeczne, miłe i kompetentne panie w charakterystycznych ubrankach (dzięki którym wiadomo kogo ewentualnie poprosić o pomoc) obsłużą jak należy. Wyśmiewane przez niektórych ,,dzień dobry'' faktycznie powoduje moje zmieszanie ale tylko dlatego, że to ja nie zdążyłem przywitać się pierwszy. Co do reklamacji miałem jeden incydent. Po kilku tygodniach stwierdziłem odklejenia (lekkie bo dodatkowo buty w tym miejscu były szyte). Naprawa polegała na sklejeniu i po 2 tyg. otrzymałem je z powrotem. Jednak po ponad 10-ciu miesiącach użytkowania odklejenia się odnowiły. Chciałem dać sobie z tym spokój ale będąc przy okazji w „Forum” pokazałem je tak trochę z przekory jednej z ekspedientek, która kazała je przynieść ponownie do reklamacji. Po następnych 2 tyg. „szok”. Zwrot gotówki lub wymiana na nowe. Zbaraniałem – okazało się, że stwierdzono pęknięcia spodów i należy się wymiana. Jest mi trochę głupio bo buty te mocno eksploatowałem (nosiłem codziennie niezbyt przejmując się pogodą i porą roku). Mam takie marzenie – być podobnie traktowanym w innych sklepach gdzie najczęściej traktują nas jak „natrętów”. A panienki za ladą bardziej interesują się swoimi tipsami niż klientami. Wielkie brawa dla Pań z „HUMANICA” Wiem, że jest to bardzo ciężka praca ale proszę trzymajcie dalej taki poziom !!!
  • niezadowolona 16-03-2010 g. 22:32:41
    słuchajcie kupiłam kozaki za 300 złoty gdzie pękła podeszwa odkleiła się i na przodzie na czubkach zaczęła pękać skóra po kilku wyjściach (5 wyjść), za pierwszym razem nie uznali mi reklamacji tylko trochę podkleili, jak zapytałam gdzie były naprawiane odpowiedzieli że u szewca, złożyłam ponowną reklamację gdzie po 3 dniach w tym 2 weekendu dostałam list ze sklepu gdzie kupowałam że została odrzucona tam nie ma rzeczoznawcy pismo zostało napisane w sklepie i podpisane przez jakąś sprzedawczynie, kity walą. Jak mogą naprawiać takie buty u szewca paranoja. Nie wzięłam butów jak zapytałam o adres firmy nie podali mi. Jutro idę do rzecznika praw konsumenta nie podaruję im tego na pewno będę walczyć o zwrot pieniędzy. Kłamią jak się da pierw mówią że są w naprawie buty u szewca w dąbrowie w mieście gdzie jest ten sklep a potem gdy zapytałam kilka dni później gdzie były buty naprawiane to Pani okłamała no jak to gdzie w warszawie. Mam nadzieje że wywalczę swoje. Nie kupujcie butów w Humanicu w dąbrowie górniczej i w żadnym innym od nich. Negatyw 100 %
  • sara23 19-03-2010 g. 13:45:22
    widzę, że nie tylko ja mam problem z butami z tego sklepu właśnie dzisiaj sie wybieram zlozyc reklamacje ciekawe czy przyjma w sumie mam je 2 miesiace a po 5 dniach od zakupy flek mi sie caly oderwal i polowa obcasa zaniosłam do szewca u siebie bo nie miałam czasu na jazde 50 km do tego sklepu ale teraz ide bo mi sie rozkleily cale no ciekawe czy przyjma juz wole kase z tego co piszecie
  • DC 30-03-2010 g. 14:30:54
    Nie polecam zakupów w tej sieci. Kupiłem buty i po paru miesiącach porozklejały sie .W odpowiedzi na reklamację przeczytałem że buty użytkowałem niezgodnie z przeznaczeniem (za dużo wilgoci w otoczeniu)Czy ja te buty musiałem trzymać na półce czy są one po to by w nich chodzić ????????????
  • kasia 19-04-2010 g. 17:30:30
    kochani to wy macie problem a nie sklep HUMANIC
  • lolla 26-05-2010 g. 23:20:30
    Buty w Humanicu są różnych firm jedne genialne inne tandeta - dlatego też jedni są zachwyceni inni nie i tyle.
  • dodi 28-05-2010 g. 10:41:59
    Ja pracowałam w Galeri Jurajskiej w Częstochowie... i powiem ze pracowało mi się tam rewelacyjnie i z checia bym tam wróciła. Super kierowniczka i pracownice... a to najważniejsze ze ekipa spoko :) A co do butów... to sama jedne mam i oddaje je do reklamacji... ale po roku użytkowania! Szkoda bo jestem z nich mega zadowolona i je uwielbiam...Tutaj przynajmniej sa 2 lata gwarancji..a nie ...W Deichmannie kupilam buty i mi sie po roku rozwalily ..ale co...po terminie reklamacji...;] A impregnaty są najlepsze! Tylko trzeba wiedziec który użyć do jakiego obuwia!!!
  • dodi 28-05-2010 g. 10:46:43
    Po drugie nie porównujcie wszystkich sklepów Humanic do siebie ...niby ta sama firma a wszytsko zalezy od Kierownika ... i uwierzcie ..nie wszyscy klienci wiedzą ze buty psuja sie z ich winy..bo szmacą je jak nie wiem ..a potem oczekuja zwrotu gotówki ..troche to nie logiczne... ale cóż.. o buty sie dba..a jak nie dbasz to nie kupuj takich za 300 zl...tylko takie za 40 na ryneczku!.
  • humanic wrocław 23-06-2010 g. 00:44:31
    A więc sprawa ma się tak Moi drodzy: "chodzi pani między półkami i poprawia nawet jak stoją równo nie ma stania" słowa z-cy pseudo- kierownika. Co do kierownika...żenada. Zwolniłam się 2 miesiące temu i właśnie dziś przechodziłam obok tego sklepu w którym były 4 osoby z obsługi i....żadnej nie znam! Rotacja....rotacja, rotacja! Dlaczego? Ile można wytrzymać chodząc bez celu non stop po sklepie, wciskać ludziom kit! Inwentaryzacja? Nie ma czasu. Kraść do woli i się zwalniać...odpowiedzą Ci co będą akurat zatrudnieni...masakra. Warunki socjalne tragedia. Dostajesz brudna kamizelke po kims sprawdzaja torebki przy wyjsciu!!! zero zaufania, zgrania ekipy.
  • yahu 30-06-2010 g. 20:40:53
    Typowo polskie!!!Narzekanie i narzekanie...szkalowanie innym opinii i oczywiście zero winy własnej!!! Wstyd za tych wypisujących bzdury! Wszyscy na rynek po chińskie za 15 Zł i będą zadowoleni! Nie mam nic wspólnego z tym sklepem poza tym że robie tam zakupy i zawsze sa trafione.
  • ania 15-07-2010 g. 14:57:22
    czy znajde gdzies humanic na śląsku?
  • Poop 22-07-2010 g. 15:42:17
    a i owszem-w dabrowie gorniczej! polecam fajny sklep :)
  • pat 03-08-2010 g. 18:39:01
    zakupione buty dokładnie po miesiącu trafił szlag, podeszwy pękły jak na rozkaz równo i dwie naraz. reklamacja.... miło i szybko. po dwóch tyg. kasa lub wymiana na nowe. "dzień dobry" faktycznie ekspedientka mówi dwa razy w ciągu 10 min. bo już nie pamięta czy mi mówiła czy nie. to akurat jest miłe i na poziomie. czy to się podoba ekspedientkom? pewnie nie, ale takie same standardy panują w innych korporacjach, era, lewiatan, a ostatnio nawet w skarbowym..... i szanowna aniuuu, ewelinko, takie są standardy, jeśli wam się to nie podoba proponuje prace w zus-ie lub urzędzie pracy, tam reforma kulturalna jeszcze nie dotarła, pracując tam możecie zlewać klienta z góry na dół, nikt, nic wam nie zrobi. pozdrawiam
  • velvet 23-08-2010 g. 20:57:29
    Ja niestety dołączyłam do niezadowolnoych klientów - rok temu kupiłam w sklepie Humanic buty i torebkę - z butów jestem jak najbardziej zadowolona. Natomiast torebka -tu jest problem - mała, wyglądała solidnie, taka, jak szukałam - na portfel, chusteczki, klucze i telefon - nic więcej się nie zmieści, dość droga (kosztowała ok. 160 PLN). Po około miesiącu łączenie rączki z torebką zaczęło się rozchodzić, więc poszłam do sklepu i złożyłam reklamację. Reklamacja została odrzucona, bo jak przeczytałam w liście odmownym, wynikła z naturalnego zużycia surowca. Podpisała się pod tym kierowniczka sklepu - żadnego biegłego czy innego eksperta nawet nie podają. Tak więc niekoniecznie chęć narzekania, ale chyba jako klient mam prawo żądać naprawy rzeczy, która nie powinna się w tak krótkim czasie popsuć.
  • daro 21-09-2010 g. 20:23:14
    pewnie nosiłaś co więcej !ale wy baby zawsze nosicie tam kilogramy! Wiem bo jak nosze torebkę dziewczyny to się pytam co taka ciężka a ona na to tam nic nie ma ! A w środku wszystko co się da ! ale dla was to tylko klucze i portfel.
  • stefania 06-10-2010 g. 23:00:36
    kupilam 2 dni temu kozaki i juz w jednym z nich zepsul sie zamek masakra
  • onii 02-11-2010 g. 17:52:03
    w czestochowie w humanicu to jest jakis staraszny rezim! obsluga zalezy kto bo kiedys podeszla do mnie taka mala, brzydka blondyna z wylupiastymi oczami i zjeb.. mnie o to ze moje buty lezaly na ziemi, wogole doradzic nie umie. Reszta Pan raczej milych, zawsze usmiechniete. a buty naprawiaja lub wymieniaja, tylko irytujace jest to ze zapytalem skad sprowadzaja obuwie i dwie naraz powiedzialy: austria a droga anglia haha:P a tak naprawde to pewnie chiny wszystko
  • ewelina łódź 05-11-2010 g. 13:04:48
    NIE POLECAM TEGO SKLEPU. MAJA BUTY ŁADNE Z WYGLĄDU, ALE W RZECZYWISTOŚCI TO CHŁAM, MOJE ROZWALIŁY SIĘ PO 6 UŻYCIACH. REKLAMACJI NIE CHCĄ UWZGLĘDNIĆ!!!!!!!!! NAPISAŁAM ODWOŁANIE ALE NIC NIE WSKÓRAŁAM! JUTRO IDE DO BIURA OBSŁUGI KONSUMENTA!!
  • ALA 05-11-2010 g. 21:12:59
    BUTY MINOZZI OK. PYTANIE GDZIE MOGE DOKUPIĆ FLEKI
  • Ola- 14-11-2010 g. 20:54:37
    NIE POLECAM TEGO SKLEPU. ZAKUPIŁAM TAM BUTY PUMY W KTÓRYCH ZAGINA SIĘ PIĘTA PRZY UBIERANIU . W DODATKU NIE UWZGLĘDNIAJĄ REKLAMACJI . JEDNYM SŁOWEM MÓWIĄC TEN SKLEP TO TANDETA I SPRZEDAJĄ TAM PODRÓBY .
  • kazik 28-11-2010 g. 20:31:02
    Nabyłem buty męskie dystrybucji humanic sp. z o.o. co prawda w diechmanie, buty po kilku miesiącach rozpadły się, rozerwał i odkleił się tył buta od podeszwy , pargagon wcieło albo mi wyblakł, jak niefart to niefart, pod względem wygody też dawno takiego barachła nie trafiłem
  • 29-11-2010 g. 22:51:31
    Hej powiedzcie mi, czy torebki oraz buty firmy Tomiego sa oryginalne? bo zamierzam kupic ta terebke tej firmy, kosztuje 259 zl i nie wiem czy warto, czy dadza mi na tyle samo gwarancje, co w sklepie Tomiego
  • klient 03-12-2010 g. 19:52:28
    Tandeta!!! 3 dni i do kosza
  • tomek1971 07-12-2010 g. 23:49:15
    moja ciocia od 10 lat pracuje w Humanicu we Wiedniu.Dostałem od niej kilka par butów i mogę powiedzieć że to najlepsze buty jakie nosiłem.Chodzę w butach codziennie do pracy i nic sie z nimi nie dzieje.Szokują mnie opinie jakie widzę o polskim Humanicu. Może do "starej Unii"robią lepsze buciki
  • toriii 19-12-2010 g. 10:46:57
    dzień dobry:D jak czytam o tych reklamacjach to już nie mogę. ludzie jeśli sie nie zgadzacie z opiniom jaka została wydana na sklepie to idźcie do rzecznika. ja sama dostałam adres od ekspedientki przy odbieraniu reklamacji. reklamacja w żadnym sklepie nie są odsyłane do Warszawy tylko jest szewc (bo kto inny naprawia buty)na miejscu. Nikt nikogo nie zmusza do wchodzenia do salonu HUMANIC. A co do pracownic to jak jest zgrana ekipa nikt nikomu torebek nie pokazuje... Nikt za siedzenie kasy nie dostaje wiec coś trzeba robić nawet poprawiać "równego buta" Ja mam pary z których jestem zadowolona ale i takie które reklamowałam. zawsze grzecznie proszę o takie rozwiązanie żebym była zadowolona. długo by pisać...
  • basia 01-01-2011 g. 18:03:17
    Humanic ok ja jestem zadowolona kupuję tam dosyć dużo butów przynajmniej dwie pary na sezon i jeszcze żadnych nie reklamowałam bo nic się z nimi nie dzieje polecam
  • Życzliwa 11-01-2011 g. 19:49:12
    Co do podrób to najpierw się zorientuj dziewczyno a potem rozsiewaj plotki, zadnych podrób tam nie sprzedają a co do tomiego to sa orginalne a gwarancji masz 2 lata!!
  • Ksenia 03-02-2011 g. 13:59:46
    Powiem jedno jeśli kupicie tam buty i się popsują to od razu mówię ,że reklamacje u nich to walka z wiatrakami. Butów nie oddają do rzeczoznawcy tylko opiniuje je jakaś podobno przeszkolona pracownica , tak mi odpowiedzieli . Uśmiałam się z tego w głos , bo sama jestem pracownikiem firmy obuwniczej Salamander i dokładnie wiem jak powinien wyglądać proces rozpatrywania reklamacji (przede wszystkim powinien buty z opiniować rzeczoznawca ), a następnie powinny być odesłane do serwisu danej firmy do solidnej naprawy, jeśli taka możliwość istnieje.Ja byłam bardzo zaskoczona załatwieniem mojej sprawy przez ten sklep , żenada co mi napisali odnośnie butów.Nie wiem czy wiecie ale buty z membraną w ich mniemaniu mogą przemakać i nie przemakać , mogą też oddychać ale w wcale nie muszą ( to po co ta membrana w nich) teraz to już sama nie wiem.Nie po to zakupiłam takie buty na wyjazd w góry, aby później dochodzić tego czy membrana w nich spełnia swoją rolę czy nie . Ich zdaniem nie ma większej różnicy , różnica u nich jest tylko w cenie. Oczywiście odwołałam się od reklamacji , która niestety została oddalona . Nie popuszczę im tych butów i potraktowania mojej sprawy tak niekompetentnie , znam się trochę na załatwianiu takich spraw i jeśli nie uznają mi reklamacji sprawę oddam do sądu i rozgłoszę ją w prasie , tak aby Ci co mają problemy u nich z reklamacjami mieli trochę łatwiej w załatwieniu swoich roszczeń . Pozdrawiam
  • mente 21-02-2011 g. 16:46:14
    Prośba do dziewczyn które walczyły o swoje prawa konsumenta z humanic w Częstochowie: Napiszcie czy udało wam się coś wywalczyć i jak tego dokonałyście?
  • domsc 11-04-2011 g. 14:38:51
    kupiłem tam tanio dobre materiałowe trampki jest duży wybór tych tańszych i droższych butów, napewno lepszy sklep od heavy duty który mi sie już znudził, dobrze że coś takiego powstało, już sie nie moge doczekać kiedy znów tam coś kupie!
  • buuu... 14-04-2011 g. 22:50:01
    ten sklep nie powinien nazywać się Humanic a !!!
  • buuu... 14-04-2011 g. 22:52:59
    ten sklep nie powinien nazywać się Humanic tylko DZIEŃ DOBRY !!!!
  • fask 18-04-2011 g. 12:18:11
    dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry i tak w kółko
  • Kamil 20-04-2011 g. 09:12:29
    Dzisiaj otrzymałem opinię w związku z reklamacją butów w których ponownie odkleiła się podeszwa (1 reklamacja była 9 dni po zakupie). Z opinii dowiedziałem się, że buty były używane niewłaściwie a uszkodzenie spowodowane było 'naciskiem ciężaru ciała'. Nie wiedziałem, że buty mają jakieś ograniczenia wagowe:D Nie wiem jak nosi się buty z HUMANICA, ale wg tej opinii na pewno nie na nogach... Nigdy więcej butów z tego beznadziejnego sklepu!
  • katechana 20-04-2011 g. 22:01:50
    Moim zdaniem większość butów to "jednorazówki" a uznanie reklamacji graniczy z cudem. Nie polecam, gdyż jest wiele innych sklepów w których za podobne pieniądze można kupić porządne buty i czuć się jak człowiek a nie jak frajer, pozdrawiam
  • XXXX 26-05-2011 g. 10:44:51
    NIBY GWARANCJA 3 LATA A JAK PRZYJDZIE REKLAMOWAC BUTY TO DOSTANIESZ ODMOWE SKLEP DO KITU I OBSŁUGA DO BANI NIGDY WIECEJ TAM NIC NIE KUPIE
  • aaaa 29-05-2011 g. 17:21:23
    beznadzieny sklep, nie uznają reklamacji, pani powiedziała że buty mają prawo się rozlecieć (po 3 m-cach użytkowania) bo nie są ze stali.... żenada !!!!! już nigdy nic tam nie kupie !
  • Marzena 02-06-2011 g. 22:00:01
    Beznadziejne sklepy, niekompetentna obsługa i rozwalające się buty. Nie polecam tej sieci!!!
  • garnek 05-06-2011 g. 14:21:15
    Buty do bani, rozlatują po niecałym tygodniu, odbarwiają skartety.. Odradzam..
  • 16-06-2011 g. 10:44:34
    po roku złożyłam reklamacje na buty w których chodziłam może 4 miesiące, dbałam o nie bo dbam o wszystkie moje buty, podeszwy w obu pękły i otrzymałam list że buty są "wręcz zdewastowane i prosimy odebrać bo zostaną zutylizowane". Żenada! 2 lata gwarancji to jedna wielka ściema. Nie polecam tego sklepu.
  • ANNA 17-06-2011 g. 13:10:25
    Witam was wszystkich, walczyłam z nimi przez pół roku kozaki zimowe za 400 zł, rozleciały się po miesiącu, walczyłam z nimi sama potem za pomocą rzecznika. były pisma pisane chyba z 6 aż wkońcu gdy rzecznik nie wytrzymała napisała że nastepne pismo bedzie do sądu, pieniędzy nie oddali ale wymienili na inne buty w tej kwocie wybrał 3 pary reszte pieniędzy oddali całe trzy pary są niezniszczalne chodze już po 2 sezony w nich i są super. Walczcie bo warto.
  • ddddbutyyy 06-07-2011 g. 20:23:56
    ech każda firma wymaga czegoś :) ta wymaga DZIEŃ DOBRY to nie winna dziewczyn że mówią wszystkim ( mówią bo muszą) a co do reklamacji to wszyscy mają prawo się odwoływać od pierwszej decyzji i składać ponownie reklamacje albo udać się do rzecznika, ja kupuje buty bo są fajne i mam już mnóstwo par i jestem zadowolona :P:P:P pozdrawiam
  • ddddbutyyy 06-07-2011 g. 20:26:03
    a co do nie kompetentnej obsługi to sie nie zgadzam ja kupuje i panie zawsze są mi w stanie pomóc i wiedzą co mają na salonie...
  • nie polecam 06-09-2011 g. 10:24:24
    Nie polecam. Reklamuję buty juz 3 razy w ciągu 3 miesięcy, za każdym razem wkładkę przyklejają tą samą, choc zaznaczam żeby zmienili na nową. Za pierwszym razem pani kierowniczka (w humanic GJ Cz-wa) nieładnie mi odpisała że buty będą zutylizowane jak ich nie odbiorę w terminie. Zaznaczę że wszystko było w terminie. Więc po co te groźby? Brak kultury.I do tego przy odbiorze sprzedawczyni powiedziała że jak się nie podoba to mogę u nich nie kupować. I tak też zrobię. wrzesień 2011
  • POL 23-09-2011 g. 18:36:29
    Witam, buty wszędzie się psują, takie czasy że wszystko robią na chwilę; co do tego sklepu jest ok, obsługa bardzo miła polecam -Galeria Łódzka, reklamacje są rozpatrywane zawsze na korzyść klienta (chyba ze ktoś wybitnie przegina i za fri chce mieć nowe buty)
  • mita 24-09-2011 g. 11:16:43
    Buty firmy MINOZZI- tragedia! Skóra schodzi z obcasów i czubków po miesiącu noszenia. Kupiłam 2 pary butów tej firmy w cenie 150-230zł. Jakość odpowiednia butom, kupionym na rynku za 30 zł.
  • ania 10-10-2011 g. 17:43:50
    Buty zakupione tam to wielka pomyłka. Nadają się tylko na RAZ. Nie polecam!
  • pola 12-11-2011 g. 00:18:09
    sama pracuję w sklepie obuwniczym i mam propozycję jeżeli macie problem z reklamacją to poczytajcie ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. nie rozumiem bulwersów z powodu tego że na rozpatrzenie reklamacji czeka się 2 tyg. to czas jaki określił ustawodawca a nie widzi mi się sklepu. po okresie użytkowania dłuższym niz 6 miesięcy to klient musi udowodnić że towar jest niezgodny z umową a nie sklep. pęknięcie podeszwy np w terminie krótszym niż pół roku od zakupu musi być uznane bo tego się nie naprawi. rozklejenie to inna sprawa to można naprawić i macie prawo do darmowej naprawy. jest też taki zapis że niezgodność towaru z umową należy zgłosić niezwłocznie w terminie do 2 miesięcy więc jeżeli powiecie że zauważyliście że coś się działo z butami już 3 miesiące temu to tracicie prawo do reklamacji
  • uparty 04-12-2011 g. 21:42:55
    Nic mnie tak nie wkurzyło jak panienka z obsługi która z zimną krwią naigrywała się z klienta. Miała WŁADZE. Buty wytrzymały dwa dni chodzenia, cały proces reklamacji to trzy dni stracone i dwa tygodnie oczekiwania. w między czasie podrożały o 10 zł ( dziesięć złotych ) i to był powód odmowy wymiany. Pieniążki zwrócili ok ale dojazdy komunikacją kosztowały ponad 50 zł. ( połowę wartości butów ) Gównozjady i tyle
  • czaja 15-01-2012 g. 15:03:04
    Nie kompetemtna obsługa , reklamacje dla nich obcy temat.
  • zawiedziona 04-02-2012 g. 17:43:27
    nie polecam kupowania tam butów. Nie dość, że bardzo drogie to jeszcze kiepsko wykonane. Ponadto przy rozpatrywaniu reklamacji nie potrafili ich nawet skleić.
  • karulaka 07-02-2012 g. 19:09:30
    Witam czy ktoś zna adres mailowy do sklepu Humanik na malcie w Poznaniu? Albo nawet maila do siedziby głównej tej firmy.
  • kasia 09-02-2012 g. 22:43:26
    oj tam, oj tam. klienci to typowi katolicy. zgnoić, opinię zepsuć i tak dalej. a może nauczcie się pielęgnować obuwie. ja tam kupuje i nie narzekam. pozdrawiam was
  • ulka 10-02-2012 g. 20:28:11
    Jak sie sklep nie podoba to kupowac w ccc i troche kultury bo widze ze nie kazdy jest dobrze wychowany a poza tym dziewczyny ktore tam pracuja na pewno nie maja zle inaczej by tam nie pracowaly. Upierdliwi klienci to jedna z najgorszych rzeczy w tej pracy pozdrawiam
  • zdegustowana 28-02-2012 g. 13:09:21
    Po rozmowie z panią asystent w Porcie zastanawiam się skąd zatrudniają obsługę? Na klienta krzyczy się przez telefon. Pani nie potrafiła pomóc, była arogancka i opryskliwa. I tak trać klientów którzy kupują u nich buty przynajmniej 4-6 razy w roku.
  • anna 15-03-2012 g. 08:34:30
    czy w tym sklepie można zwracać zakupione obuwie?
  • 27-03-2012 g. 12:52:02
    Na zwrot masz 7 dni :) a co do maila, wyslij wiadomośc pocztą polska do Wawy napewno ktoś przeczyta :]
  • rozczarowana 17-05-2012 g. 19:24:24
    Również nie polecam Humanica. Buty oddałam do reklamacji po pierwszym założeniu (dziury w podeszwie). Niestety rzeczoznawca przez nich zatrudniony uznał, że to normalne, że kontakt z podłożem itd. Same bzdury, kierowniczka też nie potrafiła nic mądrego powiedzieć. Twierdzi, że mam zanieść do szewca i zrobić nowe podeszwy. Według niej to normalne. Cóż kiepskie sprzedają obuwie, skoro po jednorazowym założeniu wymagają naprawy.
  • klara12 30-05-2012 g. 10:57:04
    Buty rozwaliły się po dwóch dniach (może 10 godzin chodzenia) kosztowały 300 zł ale sklep nie przyjął reklamacji. Nie polecam.
  • RAFO 14-06-2012 g. 16:03:14
    BUTY ZA 169 KUPIONE W KOSZALINIE PĘKŁY MI Z TYŁU NA SZWIE,ODRZUCONO REKLAMACJĘ, NIEMIŁA OBSŁUGA.DZIADOSTWO, SPRAWE KIERUJE DO SADU.
  • ja 04-07-2012 g. 05:48:11
    kupiłam szpilki za chyba niecałe 200 zł mój pierwszy tak drogi zakup ale sądziłam że sklep prezentuje jakość po jednym dniu chodzenia w tych butach i to na dodatek po galerii czyli mało wymagającym podłożu odpadł mi cały obcas zareklamowałam i czekałam miesiąc. Oddali buty z wklejom obcasem ale zaczął wypadać flek. Myślałam by reklamować znów ale posłużyłam sie już własnym klejem. W tym czasie nadeszła zima i juz buty były nie potrzebne więc jak następny raz je założe i się rozwalą to już gwarancja nie będzie obowiązywał
  • kika 04-07-2012 g. 06:17:34
    witam szczególnie tych co mówią że jak się nie podoba sklep i to że buty się rozpadają niech idą do innego sklepu. Proszę Państwa gdybym wiedziała że buty za całkiem niezłą kaske rozpadną sie po 3 dniach nie kupowałabym ale za pierwszym razem nikt nic nie wie o sklepie. Ale wierzcie mi jak wchodzi sie reklamować 3 dniowe byty(1 dzień użytkowania)to żąda sie szybkiej naprawy. Ale jak wchodzi do sklepu i czeka w kolejce do reklamacji kolejne 2 osoby (miałam taki przypadek) to człoweik zaczyna się zastanawiać nad jakością sprzedawanych tam butów. Aha a co do "nie umiecie dbać o buty" to może ta osoba mi powie jak się dba o trzydniowe bytu? może ja czegoś nie wiem ...specjalne kąpiele wzmacnijące im się robi czy wciera wysocemineralizowane kremy?! eh ale to pewnie przedstawiciele tej firmy chwalą sklep by nie było że dział promocji źle działa. W takim razie miłej pracy ale nie wmawiajcie ludziom którzy w praktyce mieli chłam za 200 zł i się rozpadł po dniu chodzenia że jest wart swojej ceny
  • mona 11-07-2012 g. 22:52:16
    Z butami małżonek się cackał (czyścił, przesadnie nie eksploatował). Pierwszy raz wymiana na nowe (dopłacił dostał ładniejsze, jeszcze sama go namawiałam), kolejny - naprawa, kolejny -naprawa, kolejny - naprawa..... I tak łącznie 6 razy. Buty w naprawie 3 miesiące... W czym chodzić? Kosztowały prawie 300zł. ODRADZAM! ODRADZAM! ODRADZAM! Dodam, że za młodu chodził w firmowych Adidaskach (kupiłby sobie znowu gdyby tylko inaczej wyglądały) i wytrzymały 3 lata a chodził w nich praktycznie bez przerwy.
  • jimi25 25-07-2012 g. 19:00:22
    Kupiłem tam buty i po 3 m-cach zaczęły się rozlatywać reklamacji oczywiście nie uznano ale najciekawsza była treść odpowiedzi na reklamację "Obuwie jest objęte dwuletnią gwarancją , ale okres ten nie może być mylonym z okresem użytkowania zakupionego produktu. Czas użytkowania obuwia zależy od sposobu intensywności jego użytkowania toteż w przypadku częstego noszenia obuwia , czas ten może być krótszy od przysługującej gwarancji." Jak kupowałem to nikt mnie nie poinformował ,że w tych butach można chodzić tylko w święta.
  • DZIEWANKA 5176 17-08-2012 g. 09:55:21
    UWAGA KLIENCI !!!!!!!!!!! ZAKUPIONY TOWAR W FIRMIE HUMANIC BEZ REKLAMACJII W ŁODZI -GALERIA ŁODZKA HUMANIC ZAKOŃCZYŁ SWOJĄ DZIAŁALNOŚĆ, BEZ INFORMACJI W RAZIE REKLAMACJII NIKT NIC NIE WIE KOLEJNA SCIEMA !!! NIE WIE NAWET DYREKCJA ECE -GAL GDZIE OWA FIRMA SIĘ PRZENIOSŁA REKLAMACJE KLIENT Z LODZI WINIEN ZAŁATWIĆ W WARSZAWIE SUPER! DLACZEGO PRZY ZAKUPIE OBUWIA W MIESIĄCU CZERWCU NIE ZOSTAŁAM POIFORMOWANA O LIKWIDACJI PUNKTU .
  • Byku 21-08-2012 g. 12:02:54
    Hej reklamowac buty mozesz w calej polsce skoro to sieciówka to masz do tego prawo, poza tym jakbys był bardziej zorioentowany to jest jeszcze port ikea ... tam sie udaj
  • kasia 24-09-2012 g. 18:18:26
    Miałam ten sam problem, poprostu pojechała do PORT ŁÓdź i oddałam tam buty na reklamacje. Przyjeli bez problemu, tylko z reklamacją problemy. Buty marnej jakości,podeszwy pękają po miesiacu chodzenia... Pieniędzy nie chcą oddać tylko mówią, że można wymienić na inne. Po co mi znowu górniane buty z gównianego sklepu?? Odradzam zakupy w tym sklepie!!!
  • Bart 11-10-2012 g. 22:38:16
    Humanic- dramat. Kupiłem buty w Humanic w Szczecinie. W przeciągu 2 miesięcy 3 reklamacja. Jeśli Ktoś chce oszczędzić czas i pieniądze niech omija szerokim łukiem!!!!!!
  • humanicara 18-10-2012 g. 12:29:55
    ile ..ludzi ...tyle opinii. Ja lubie ten sklep. Buty super... mam nie jedną pare juz od 2 lat... a po za tym BUTY SIE ZUŻYWAJĄ!!! a najlepiej pochodzic i oddac na reklamacje ...jak sie o nie nie dbało i sie je zeszmaciło. Przypuszczam że takimi wlasnie klientami jestescie . Normalny człowiek jak rozwali buty z wlasnej winy nie idzie ich reklamowac. a poza tym nie wierze ze jak do 6 miesiecy wystąpila wada,... NIE Z WINY UŻYTKOWNIKA ...to ja odrzucili!
  • klientka 23-10-2012 g. 17:13:27
    Zakupiłam obuwie całe ze skóry - również podeszwa!!Po 2 wyjściach podeszwa zdarła się o 50%.Reklamacji nie uznano!!.. Usłyszałam tylko :to obuwie jest przeznaczone do chodzenia po dywanach!!Czyli żle użytkowane.Jeden z butów również obcierał przy kostce, czego nie stwierdzałam przy zakupie (buty mierzyłam na miejscu) - odpowiedz :zle dopasowane obuwie do stopy.Buty kosztowały ponad 500zł.Brak czasu inaczej poszłabym z tym do sądu konsumenta.KPINA!!!Sklep w Poznaniu.. Zresztą właśnie w likwidacji.Ciekawe dlaczego?
  • Alicja 25-10-2012 g. 22:47:22
    Niektóre z Was pocieszę, bo firma całkowicie się likwiduje - wycofuje się z rynku polskiego. Jeśli macie jeszcze jakieś buty do reklamacji to się spieszcie. Od lutego 2013r może już nie być żadnego sklepu w Polsce
  • Lidia 04-11-2012 g. 07:41:44
    Ja bardzo często kupuję buty w HUmanic i jeszcze ani razu nie miałam z nimi problemu. Jako, że jestem stałą klientką persolel mnie rozpoznaje i wraz z obsługą otrzymuję sympatyczna pogawędkę. Myślę, że gdyby Alicja, która wypowiedziała się wcześniej, miała rację, panie z HUmanic poinformowały by mnie o planowanej likwidacji. Nic na to nie wskazuje. Skąd takie przypuszczenia? Mam nadzieję, że wyssane z palca, bo nie wyobrażam sobie obuwniczych zakupów w innym sklepie!
  • misiek 06-11-2012 g. 19:32:34
    A niby Alicja to skąd o tym miała by wiedzić, kolejna nawiedzona wariatka :P Ktoś nie lubi sklepu i puszcza plotki o likwidacji lol
  • ...z..z..z 13-11-2012 g. 23:40:05
    to że sklep robi przeceny i redukuje swoje salony to nie znaczy że sie zamyka... buty można reklamować w każdym sklepie i w każdym mieście :) ...a osoby z POznania mogą przesyłac swoje obuwie do Warszawy lub innego miasta ...nie ma co pisac głupot o firmie wystarczy zadzwonić dopytac i załatwić spokojnie. krzycząć na sprzedawce nic nie wskuracie bo to też człowiek ...pozdrawiam
  • MM 24-11-2012 g. 10:48:26
    zdecydowanie odradzam ten sklep, kupiłam tam firmowe buty, marki z którą nigdy nie miałam problemów. Były to białe balerinki, o które bardzo dbałam i chodziłam dość rzadko, po jakimś czasie pękła skóra, oczywiście reklamacja nie została uznana a w odpowiedzi jakaś paniusia ze sklepu (bez pieczątki i stanowiska) napisała że kupując białe buty powinnam sobie zdawać sprawe że wszystko będzie na nich widoczne bo na czarnych napewno nic bym nie zauważyła. potraktowano mnie protekcjonalnie i bardzo nie miło ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN SKLEP!
  • 27-11-2012 g. 07:50:57
    Alicja ma rację. W Gdańsku jest już likwidowany. Buty są sprzedawane 50% ceny.
  • Pati 27-11-2012 g. 19:52:17
    To prawda,firma ucieka z polskiego rynku. Ja dziś zakupiłam buty z 50% zniżką. W Bielsku-Białej sklep jest do końca grudnia.
  • KeJt 03-03-2013 g. 16:07:57
    Sklep Humanic oferuje produkty fatalnej jakości , ponadto nie przyjmuje żadnych reklamacji. Kupiłam tam 2 rzeczy i musiałam obie reklamować po zaledwie 3 miesiącach (torebka i buty) NIGDY więcej nic tam nie kupię i Wam również odradzam!
  • Globus 12-06-2013 g. 11:48:30
    Buty męskie marki Mustang nabyłem w sklepie Humanic w Opolu Carolinka. Po 9 miesiącach się rozleciały . Reklamacji nie uwzględniono ponieważ pachną detergentami i są wilgotne. Radze omijać z daleka tą markę i ten sklep. Koszt butów 270zł
  • INIA 15-07-2013 g. 10:48:17
    A ja kupiłam tam buty na niezłej przecenie. Z 220 zł na 79 zł. Skórka....i chodzę już w nich trzecie lato. Aż chciałoby się znów takie zakupić. Bo niestety po obcasikach już widać, że sporo kilometrów przeszły. Nio ale to można by reklamować do Zarządu Dróg:) ze względu na chodniczki.
  • MA 14-12-2013 g. 20:28:54
    Zgadzam się z większością opinii,że buty zakupione w sklepie Humanic to strata pieniędzy.W lipcu tego roku kupiłam mężowi buty i niestety już po trzech miesiącach musiałam składać reklamację,którą oczywiście odrzucono.Popieram,aby ten sklap omijać jak najszerszym łukiem....
  • kasia 11-02-2014 g. 20:53:00
    Nie zgadzam się z opinią że Humanic to tandetny sklep. Mamy z mężem kilka par butów i żadna się nie popsuła. Jak się dba tak się ma.
  • Nie polecam. 25-02-2014 g. 18:06:17
    Również nikomu nie polecam tego sklepu. Rozkleiła mi się cała podeszwa po pół roku! Reklamacji nie uwzględnili uzasadniając to brakiem konserwacji i tym że buty "widać że są używane". Buty naprawdę są ładne, ale szkoda pieniędzy na nie. Osoby które mówią że nic się im nie popsuło mają szczęście bo i tak nie odzyskaliby pieniędzy! NIE POLECAM!
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoją opinię:

Nick:

Treść: